Media Director Identiteit
art direction, identiteit, ontwerp, website realisatieRocco Stallvord start een nieuwe eigen onderneming en merk ‘Media Director’. Hij vroeg Cup of Tea om mee te denken over de positionering en om de identiteit te ontwikkelen.
De marketing- en media ondernemer, die zijn sporen verdiende met viral seeding en influencer marketing, claimt met de Media Director de positie waar op dit moment behoefte aan is.
Door de toename van het aantal mediakanalen is er behoefte bij bureaus en merken om de media inzet beter te organiseren en regisseren. Een partij die deze regie pakt dus. Die de media op zijn duimpje kent maar ook de kernwaarden, motieven en uitgangspunten van de opdrachtgever begrijpt. Hier speelt de Media Director de verbindende rol.
Alle ‘mediavormen’ op één lijn krijgen. Letterlijk. Dit is ook het uitgangspunt in de identiteit. Meer effect door inzicht en aandacht. Het onderstreept de ervaring en vaardigheid. Als onafhankelijk media ‘regisseur’, met een groot netwerk in de bureau- en mediawereld, voegt hij een bulk ervaring en daadkracht toe aan je team. De Media Director is dus als een spin in het web dat wij de ‘Media Circle’ hebben genoemd.
Rocco werkte mee aan de grootste virale successen van Nederland, runde 10 jaar zijn eigen influencer marketing bureau First en schreef hij het boek #SPON.
Tijdens de Corona crisis zorgde hij, in opdracht van WeFilm, in korte tijd voor veel media impact voor de campagne #mijnhartvoordezorg. Waarin heel Nederland werd opgeroepen een wit shirt met rood hart voor het raam te hangen als steun voor alle zorgmedewerkers.
Om marketeers die nu in het nauw zitten alvast een helpende hand te bieden host hij elke dinsdagmiddag gratis mediaconsults. Inschrijven kan via mediadirector.nl.
Dus heb jij meer media aandacht nodig? Bel Rocco.