+

De Selectie – Bron van talent

art direction, belettering, branding, concept, identiteit, interactie ontwerp, ontwerp, strategie, website realisatie

Voor ‘De Selectie’ uit Hoorn heeft Cup of Tea de identiteit ontworpen. Van het logo en de huisstijl tot de belettering en de website. Daarnaast hebben we op strategisch niveau meegedacht over de positionering van het werving & selectie bureau. Met als prikkelende missie en BHAG: ‘Nooit meer een vacature’.

De Selectie is een bureau dat anders denkt en doet. Het wil een ‘gamechanger’ zijn op de manier waarop invulling wordt gegeven aan een vacature. Het bureau, van Michiel Martens en Patricia van der Meij de Bie, verbindt talenten en bedrijven in de regio Westfriesland zonder dat er een vacature openstaat of iemand actief op zoek is naar een nieuwe baan.

De Selectie bouwt en onderhoudt ‘talentenpools’, die zij natuurlijk ‘selecties’ noemen. Bouwen aan een vertrouwensrelatie met talenten en bedrijven met het oog op de toekomst. Dit doen ze met een hogere doel in het vizier: Een bron van talent, nooit meer vacature!

De identiteit en website zijn helemaal van deze tijd. Belangrijkste doel is dat bedrijven en professionals snel en eenvoudig in contact komen met De Selectie. Het koesteren van talent en mensen staat centraal in de letter ‘c’ in het logo.  De strakke vormgeving en het kleurgebruik komen terug in het bedrijfspand, waar bedrijven en talenten elkaar  kunnen ontmoeten.

Is jouw bedrijf toe aan een nieuwe selectie of ben jij een professional met een grote dosis talent? Neem dan eens contact op met ‘De Selectie’.

Portfolio