+

Boek #Spon – de gouden regels voor influencer marketing

blog

Zo’n 2 maanden geleden belden Rocco Stallvord en Arjan van de Steeg mij op. Met hun bureau First zijn ze de autoriteit op het gebied van influencer marketing. En waren druk bezig met het schrijven van een boek over dit onderwerp. Of ik ze kon helpen met de vormgeving en realisatie. Wel een klein detail: het boek moest 1 december in de winkel liggen.

Natuurlijk zei ik ja! Ik ken ze al wat langer. Het zijn twee inspirerende en enthousiaste gasten. Ze houden net zoals ik van pionieren. Vinden we het een goed idee? Ja! Is er budget? Ja! Ok, laten we het doen. Go for it!

Door het gebruik van een handgeschreven letters, die ik zelf schreef, krijgt elke gouden regel en hoofdstuk een eigen gezicht. De cover uitgevoerd in blauw zoals de huisstijl van First en de handgeschreven letter #SPON maakte ik glimmend goudfolie, verwijzend naar de gouden regels.

Het was super leuk om met het First team hun eerste boek te realiseren. Het bedrijf zet dagelijks samenwerkingen op tussen toonaangevende merken en invloedrijke Instagrammers, Youtubers, bloggers, Facebookers, Twitteraars, Linkedinners en Snapchatters. Met het boek #SPON laten ze zien wat je moet doen als bedrijf om influencer marketing succesvol in te zetten. En met behulp van gouden regels helpen ze je om een eigen strategie te bepalen. Kom je er niet uit? Vraag om Hulp: bel First! Link hieronder,

Blog