+

Martijn Zuurveen, man van de radio

blog

Martijn Zuurveen begon dit jaar met een goed voornemen. Zijn droom: een eigen radio bedrijf. Maar hoe doe je dat? Waar begin je?

Door mijn ervaring met het maken van persoonlijke merken en personal branding zijn we gestart met het bepalen van zijn ‘Kern’. De essentie. Wie ben je? Wat doe je? Waar ben je goed in? Maar vooral waarom doe je wat je doet en hoe laten we dat de wereld duidelijk weten?

Samen met Martijn heb ik vastgesteld dat hij als persoon de belangrijkste reden is waarom mensen graag met hem samenwerken. Hij is dus het gezicht van zijn eigen bedrijf. Je wilt werken met Martijn om wie hij is. Een echte radiomaker. Een vakman die al jaren bij de radio werkt. Hij werkte intensief samen met bijvoorbeeld: Jeroen van Inkel, Ruud de Wild, Jeroen Kijk in de Vegte en Claudia de Breij. En dat deed hij bij de bekendste radiostation van Nederland waaronder: Radio 538, BNN, Q-music en Veronica.

We kwamen op het idee om hem ‘Man van de Radio’ te maken. Van het welbekende ‘mannetje van de radio’ naar de man met ervaring en een netwerk die jou als radiomaker maar ook de radiostations kan helpen met strategisch advies en coaching.

Voor zijn website bedachten we de ‘gesproken cv’. Radio collega’s waar Martijn mee heeft gewerkt hebben we gevraagd om een persoonlijk bericht over, en hun ervaring met Martijn in te spreken. Klik op de profielfoto’s om te horen wat ze over Martijn zeggen!

Maak je dromen waar! Go for it Martijn.

Blog